Sla stap over

Durex Kopen

Durex Kopen

Durex Kopen Online doe je discreet bij Erotiekwinkel Erovibes.nl! Bestel Durex condooms en stimulerende durex glijmiddel. Jouw bestelling wordt verzonden in een neutrale doos. Durex reclame is een merk dat gebruikt word voor verschillende producten over de hele wereld maar het wordt vooral herkend als merk van deze condooms, vervaardigd door de multinationale SSL International, gevestigd in het Verenigd Koninkrijk. Het behoort momenteel tot Reckitt Benckiser.

Durex Kopen

De naam Durex

De naam werd in 1929 in licentie gegeven door de Londen Rubber Company, en is een acroniem van "Duurzaamheid, Betrouwbaarheid en Excellentie"

Durex condooms vertegenwoordigen ongeveer een kwart van de wereldwijde verkoop van condooms, en produceren bijna een miljard stuks in hun 17 fabrieken over de wereld. Hun verkoop assortiment omvat negen variëteiten latex condooms en de Avanti condoom, het eerste mannencondoom gemaakt van polyurethaan. Zo zorgen ze ervoor dat mensen die allergisch zijn voor latex een ander soort condoom kunnen gebruiken. Polyurethaan voorkomt de gebruiker een allergische reactie te krijgen, maar het is niet de beste om seksueel overdraagbare aandoeningen te voorkomen.

Durex geschiedenis

De Londen Rubber Company was een klein bedrijf opgericht in Londen in 1915 door L.A. Jackson, een vertegenwoordiger van kappers artikelen, in een kleine ruimte achter een tabakswinkel, waar hij condooms geïmporteerd uit Duitsland verkocht. Het condoom bedrijf werd belangrijk in het Londen van het begin van de eeuw waar het bedrijf al snel hun inkomsten begon te verhogen.

In 1929, deponeert de Londen Rubber Company het merk Durex, een acroniem gevormd vanuit de Engelse uitdrukking, Durability, Reliability & Excellence (duurzaamheid, betrouwbaarheid en excellentie), naam die de kwaliteiten die een condoom moest hebben bij elkaar bracht. Zelfs vandaag de dag bestaat nog de populaire overtuiging dat hun naam naar Duurzaam Latex (langdurige latex) verwijst.

In 1932, Opende ze zijn eerste condoom fabriek in Hackney en specialiseerde zich in de productie van latex condooms. Met deze actie werd het bedrijf eindelijk geconsolideerd, en de stijgende vraag zorgde ervoor dat de Londen Rubber Company al snel een naamloze vennootschap werd.

Met het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog werd het steeds ingewikkelder de voorziening van condooms vanuit Duitsland, totdat ze uiteindelijk in 1941 volledig stopgezet werden. Geconfronteerd met deze situatie, moest de London Rubber Company zich uitbreiden om aan de grote vraag naar condooms voor de strijdkrachten in oorlog te kunnen voldoen.

In 1950 werd het bedrijf een openbaar bezit. Dat was waar, dankzij de kapitaalinjectie, gegeven door deze gebeurtenis, een proces van technologische innovatie ontstond die zou uitmonden in de volledige automatisering van het productieproces van de condooms, een pionier op dit gebied. Met dit nieuwe systeem, konden ze een grotere hoeveelheid condooms produceren in minder tijd, alsmede de vervaardigingstechniek daarvan werd verbeterd, hetgeen een hogere kwaliteit gaf aan het eindproduct.

Met de vooruitgang in die richting, was Durex het eerste merk dat in 1953, een elektronisch testsysteem voor condooms ontwikkelde, en deze definitief implementeerde in het productieproces. Dit proces is momenteel een van de belangrijkste waarborgen van het merk. In 1957, lanceerde ze in het Verenigd Koninkrijk de eerste condoom met glijmiddel ter wereld. Deze innovatie zou tenslotte worden ingevoerd door alle merken van condooms.

In 1962, de Londen Rubber Company opende zijn eerste kliniek voor gezinsplanning in het Verenigd Koninkrijk en de condooms werden beschikbaar gesteld via het Britse Nationaal Gezondheidszorg Systeem. De aankoop van Julius Schmid, Inc. in 1963 was de toegangspoort tot de Amerikaanse markt. Het jaar daarop, slaagde ze erin om de Britse standaard normen te overtreffen en bovendien werd ook de informatieservice op gang gezet. Het LRC lanceerde ook de eerste condoom automaten. Het eerste grote contract aanbod via dit nieuwe systeem kwam in 1968 met een brouwerij. Een jaar later lanceerde Durex de eerste anatomisch gevormde condoom.

Durex verboden Reclame

Het bedrijf bleef groeien gedurende het decennium van de jaren 70, en ging over, in het begin van de jaren 80, tot een gebruikelijk verkoop artikel in pubs, Kruidenierswinkels en supermarkten overal ter wereld. Dit verschijnsel werd, daarnaast, aangemoedigd door de ontdekking van AIDS en HIV en de bescherming die de condooms bieden bij het voorkomen van de ziekte, die, op hetzelfde moment, leidde tot een aanzienlijke toename van verkoop. In 1982, lanceerde Durex zijn eerste reclamecampagne poster met de slogan "Close Encounters" (hechte ervaringen), twee jaar later wonnen ze  de Cleo Award voor de beste internationale gedrukte advertentie, dankzij de advertentie waarop een zwangere vrouw verscheen. In 1987 waren ze het eerste merk die reclame voor condooms op televisie maakte . Op hetzelfde moment, de Britse regering startte de campagne "Don´t die of ignorance" (sterf niet van onwetendheid).

Het decennium van de jaren 90 was bezaaid met succes voor Durex. In 1994 lanceerde ze hun eerste promotiecampagne en sponsoring op internationale schaal via MTV Europe, waardoor ze meer dan 49 miljoen jongeren uit 37 landen bereikten. Het jaar daarop ging de website van start, bovendien waren het de eerste condooms die verspreid werden met het merkteken van de Europese Unie. In 1996 ging de eerste verpakking van condooms met verschillende smaken de verkoop in, resultaat van een intensief onderzoek naar de gewoonten en gedrag van condoomgebruikers. Daarnaast begon de functie van een andere website op wetenschappelijk gebied voor deskundigen en onderzoekers met reacties die regelmatig worden bijgewerkt over anticonceptie en seksuele gezondheid.

Ze verkochten in 1997 de eerste condoom van polyurethaan, de Durex Avanti. Dit was revolutionair aangezien dat het probleem van vele gebruikers die allergisch voor latex zijn hierdoor werd opgelost en daarnaast werden de condooms dunner verkregen dan de voorafgaande en konden worden gebruikt met glijmiddelen op oliebasis. In 1999, de Londen International Group,  bedrijfsconglomeraat, eigenaar van de London Rubber Company, fusioneerde zich met Seton Scholl, en vormde op deze wijze SSL International plc., waarbij op dit ze tot toe behoren. In datzelfde jaar kocht de nieuw gecreëerde vennootschap het merk van de Australische condooms Saturn, en breidde zo de markt uit in dat land.

Durex legt beslag op een kwart van de wereldmarkt van condooms en produceert 1 miljard stuks per jaar in 17 fabrieken gevestigd in verschillende plaatsen over de wereld. In 2000, werd de “Easy-on” (eenvoudig aan te brengen) vorm gelanceerd, waardoor de condooms makkelijker aan te brengen en aangenamer voor gebruik zijn, en begon de uitbreiding in Japan. In 2002 vond plaats in internet de eerste Globale Enquête over seks, die zal dienen voor het opstellen van het hun jaarverslag, welke een referentie is geworden op het gebied van gegevens over seksualiteit en seksuele gewoonten

Momenteel is het merk Durex in 2010 overgenomen door de multinationale Reckitt Benckiser. Zoals kenmerkend voor dit bedrijf zal de innovatie een fundamentele pijler voor de toekomst van het merk zijn, met als doel de verkoop in 30% te verhogen, zijn ze begonnen met een nieuwe marketing campagne door het logo en de naam waarmee ze hun producten verkopen iets te wijzigen.

Producten

Het is momenteel mogelijk Durex producten te vinden op vijf continenten. De producten omvatten een breed scala van mannencondooms in gevarieerde soorten: klassieke, gevoelige, extra bestendige, met extra glijmiddel, met smaak (banaan, chocolade en aardbei), en gekleurde, onder anderen. Daarnaast zijn ze succesvol in de verkoop van vibrator accessoires, er zijn penisringen voor mannen en stimulators voor vrouwen.