Sla stap over

Viamax

Viamax Kopen

Viamax werd in 2001 in Zweden opgericht. Robert Algstedt kwam op het idee dat de wetenschappelijke ontwikkeling die bekroond werd met de Nobelprijs van de fysiologie in 1998 gebruikt kan worden voor producten voor seksuele verbetering. Verkoper Peter Ackerfeldt kwam kort daarna bij het bedrijf en samen startten ze met het leggen van de basis voor het bedrijf. Roberts achtergrond in de financiële sector gecombineerd met Peters vaardigheden in verkoop en marketing werkten erg goed samen en het productaanbod kreeg al snel vorm.

Het Viamax verhaal

De eerste stap in het Viamax verhaal werd gezet met het lanceren van de Sensitive Gel. Het product met een formule gebaseerd op de ontdekkingen die de Nobelprijs wonnen, werd al snel een bestseller en zijn verbeterend effect op vrouwelijke orgasmes zijn vandaag nog steeds ongeëvenaard op de markt.

Na het succes van de Sensitive Gel, zochten Peter en Robert de wereld rond naar kennis over traditionele kruiden die als afrodisiacum kunnen dienen. Die zoektocht leidde hen naar Azië, Afrika en Latijns-Amerika en zo verworven ze de unieke kennis over oude kruiden die toen onbekend was in de westerse wereld. Vandaag is deze kennis nog steeds een groot deel van de Viamax stichting.

Seksuele gezondheid

Op hetzelfde moment gebruikte Viamax hun goede contact met personen die in de home party business werken, wat toen een nieuwe trend was, om waardevolle inzichten te krijgen over wat de noden van de klant zijn. Met deze inzichten, begon men de Viamax producten te ontwikkelen. Alle producten werden gemaakt met de focus op moderne noden op vlak van seksuele gezondheid. Door oude kennis (zoals Thaise kruiden zoals Butea superba) te combineren en de kruiden naar de Zweedse kwaliteitsvolle productiefaciliteiten te brengen, werden er producten gecreëerd met een ongeëvenaarde kwaliteit en effect. De Viamax visie is eindelijk realiteit geworden.

Pleasurizers

Los van de Viamax focus op de noden van de klant en premium kwaliteit, is een grote factor achter het succes de sterke focus op details. Toen Viamax bijvoorbeeld een siliconeglijmiddel produceerde, werd er enorm veel energie gestoken in het vinden van de optimale silicone moleculegrootte om van het product het beste op de markt te maken. En die filosofie geldt voor elk product. Er lijkt geen detail te klein als je ’s werelds beste premium plezierstimulerende middelen maakt, of zoals Viamax hun producten noemt: Pleasurizers.

Na meer dan een eeuw op de markt, heeft de kennis, visie en onderzoek achter Viamax een merk gecreëerd dat vandaag ’s werelds grootste ontwikkelaar is van seksuele verbeteringsproducten. De ideeën van Peter en Robert slaan nog steeds nieuwe wegen in en al de tijd die gestoken wordt in het vinden van de beste ingrediënten en effecten is nog steeds het grootste voordeel van het bedrijf!